UD-VI-WAG/43/20 - zakup tonerów na 2021 r.

Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 22 Grudzień 2020 14:00
wygrała firma: PRINTEX Sp.z o.o. Sp.k.
oferta opiewała na kwotę: 82860,71 zł brutto.
| Lp. | Opis | Ilość | 
|---|---|---|
| 1 | 
 Wydział Administracyjno – Gospodarczy prosi o złożenie oferty cenowej dotyczącej sukcesywnego (kilka razy w ciągu roku) zakupu fabrycznie nowych oryginalnych tonerów, tuszy, bębnów, wkładów atramentowych, ostrzy gilotyny do drukarek i kserokopiarek ujętych w załączniku nr 1 na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy przy ul. Grochowskiej 274 do końca 2021 roku . 
 W cenie zakupu materiałów eksploatacyjnych należy uwzględnić: cenę, transport oraz rozładunek i wniesienie towaru w miejsce wskazane przez kupującego tj.: do magazynu przy ul. Grochowskiej 274 (brak windy). 
 Kalkulacje kosztów proszę wykonać w załączonej tabeli. 
 Umowa zostanie podpisana po wyłonieniu najkorzystniejszej cenowo oferty i uzyskaniu akceptacji Burmistrza w styczniu 2021 r. Załączniki: 
 W razie pytań proszę o kontakt z: Izabelą Trzebińską pod nr tel. 224435211 lub e - mailem: [email protected] 
  |