- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.
Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 22 Wrzesień 2020 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.
w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zamawiający: Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu boisk, w kompleksie sportowo- rekreacyjnym na terenie XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie. Na terenie placówki znajdują się: - boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią „sztuczna trawa”, o pow. całkowitej ok. 1100,00 m2, - boiska z nawierzchnią poliuretanową o łącznej powierzchni ok. 810,00 m2, - bieżnia lekkoatletyczna z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni ok. 1400,00 m2, - bieżnia skoku w dal z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni ok. 110,00 m2, - piaskownica skoku w dal o wymiarach 7 x 3 m, - piłkochwyty osłaniające boiska do piłki koszykowej oraz boisko wielofunkcyjne. Remont polegać będzie na: 1. Piłkochwyty - demontaż istniejących słupów i siatek, - montaż nowych piłkochwytów: przy boisku wielofunkcyjnym 24 x 6 m – (2 kpl.), przy boiskach do piłki koszykowej 18 x 4 m – (2 kpl). Słupki min. 8x8 cm, ścianka gr. 3 mm, malowane proszkowo na kolor zielony, siatki o oczkach 10x10 cm, sznurek gr. 5 mm. 2. Boisko wielofunkcyjne - uzupełnienie trawy ( ok. 0,25 m2), - podniesienie źdźbła trawy przy pomocy sprzętu mechanicznego, - usunięcie nadmiaru granulatu gumowego. 3. Boiska do koszykówki - naprawa zużytego poliuretanu poprzez wstawienie łat o łącznej powierzchni ok. 30 m2, - oczyszczenie boisk środkami chemicznymi i mechanicznymi, - wykonanie nowego natrysku na całej powierzchni boisk, - wymalowanie nowych linii boisk do gry w koszykówkę. 4. Udrożnienie odpływu wody - oczyszczenie odpływu liniowego. 5. Skocznia w dal - usunięcie istniejącej drewnianej obudowy skoczni oraz zalegającego piasku, - zamontowanie gumowych obrzeży piaskownicy i uzupełnienie piasku sortowanego, - zamontowanie nowej deski odbicia na rozbiegu skoczni w dal, - chemiczne i mechaniczne czyszczenie bieżni skoku w dal. 6. Bieżnia lekkoatletyczna - uzupełnienie ubytków w nawierzchni poliuretanowej ( stwierdzone trzy ubytki o powierzchni ok. 0,1 m2 każdy), - chemiczne i mechaniczne czyszczenie nawierzchni poliuretanowej bieżni. 7. Porządkowanie terenu - wykoszenie traw w rejonie kompleksu sportowego na obszarze ok. 1000,00 m2.
Czyszczenie poliuretanów polega na usunięciu mchów, nalotów, zabrudzeń i uzyskaniu jednolitej, czystej barwy nawierzchni. Koryta odwodnienia liniowego zostaną oczyszczone i udrożnione. Chodniki i place nie podlegają remontowi a jedynie naprawom, gdyby w wyniku prowadzonych prac uległy zniszczeniu. W piaskownicy zasypać piasek, nie ulegający ubiciu, o warstwie ok. 40 cm grubości. Piasek musi posiadać atest higieniczny.
Zakres robót objętych specyfikacją techniczną
- roboty budowlane związane z obiektami na terenie sportowym - 45212221-1/wiodący/ - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne - 45111000-8 II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 20 listopada 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru. 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 22.12.2020 r. d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa z dopiskiem: Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 22 września 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |