- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Organizacyjny »
- UD-VI-WOD/5/2018 Zakup artykułów niezbędnych do przeprowadzenia kursów cukierniczych realizowanych w ramach projektu pn. „Inwestycja w przyszłość”
UD-VI-WOD/5/2018 Zakup artykułów niezbędnych do przeprowadzenia kursów cukierniczych realizowanych w ramach projektu pn. „Inwestycja w przyszłość”
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Justyna Rożalska
Tel: 224435181
Prosimy o składanie ofert na materiały i sprzęt
do dnia: 18 Czerwiec 2018 23:59
na adres: [email protected]
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
|
|
2 | Zakup artykułów niezbędnych do przeprowadzenia kursów zawodowych: cukierniczego oraz cukierniczego (styl angielski) realizowanych w ramach projektu pn. „Inwestycja w przyszłość” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 I. Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Praga-Południe ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, NIP: 525-224-84-81
II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów niezbędnych do przeprowadzenia kursów zawodowych: cukierniczego oraz cukierniczego - styl angielski, realizowanych w terminach:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość artykułów oraz przewidywane terminy dostaw, określa załącznik nr 1 - formularz ofertowy (plik w programie Excel: arkusz 1 - artykuły do kursu cukierniczego (styl angielski); arkusz 2 - artykuły do kursu cukierniczego; arkusz 3 - artykuły specjalistyczne do kursów cukierniczych). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Wybrany Dostawca dostarczy artykuły do Zespołu Szkół Spożywczo-Gastronomicznych przy ul. Komorskiej 17/23 w Warszawie. Transport jest wliczony w cenę artykułów. 5. Zamawiający zastrzega, że ilość artykułów podana w załączniku nr 1 jest ilością orientacyjną, służącą do skalkulowania oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 1, gdyż mogą one ulec zmianie ilościowej, bez zmiany ceny jednostkowej. 6. Ostateczne terminy dostaw oraz ilości artykułów ustalone zostaną z wybranym Dostawcą. 7. Dostarczone artykuły powinny spełniać wymagania jakościowe Polskich Norm, posiadać aktualny atest producenta i świadectwa jakości wymagane przepisami prawa. 8. Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
III. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty: 1. Oferta zawierająca załącznik nr 1 i nr 2 powinna zostać:
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, nieścieralnym atramentem lub długopisem lub na komputerze. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. 3. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego upływa w dniu 18 czerwca 2018 r.
IV. Kryterium wyboru oferty: Oferty będą oceniane według jedynego kryterium, którym jest cena brutto. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
V. Warunki płatności: Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek Dostawcy w ciągu 21 dni po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury VAT i stwierdzeniu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
VI. Osoba do kontaktu: Informacji dotyczących zapytania udziela Justyna Rożalska, e-mail: [email protected], tel.(22) 443 51 81.
Złączniki:
- załącznik nr 1: formularz ofertowy
- załącznik nr 2: oświadczenie |